29 Ağustos 2015 Cumartesi

Yayınevlerinden Haberler#1

Herkese Merhaba Kitap Severler! Biliyorum bir süredir bloğuma hiçbir şey yazmadım ama bu benim suçum değil ki! Bilgisayarımın bile ayrı kaprisi var. Wifi'da 20 farklı interneti görüyor, bir metre uzağındaki interneti görmüyor. Sanırım virüs bulaştı. :(

Bunun dışında instagramda tema değişikliği yaptım. Orada her gün aktif olduğumdan bana daha rahat ulaşabiliyorsunuz. Bu aralar instagramda @kitaptuccarlari blog turu olarak yeni yeni kitapların tanıtımını yapıyoruz sizlere. Ona da bir göz atabilirsiniz isterseniz. ;)

Daha başkaaa... Heh! Okulların açılması ertelenince sıraladım okuyacağım kitapları. Biliyorsunuz okul zamanı ne kadar okumaya çalışsak da çok zor oluyor. Bu yüzden ben de hızlandırılmış bir okuma planı yaptım kendime. Onu da paylaşırım haftaya...

Şimdi artık Yayınevinden Haberler'e geçebiliriz. :D


Baştacımız, aynı zamanda Başbelamız Pegasus'la başlayalım önce...

Pegasus Yayınları sonunda Mara Dyer serisinin ikinci kitabını satışa hazırlıyor. "Çok yakında" diyerek biz kitap vampirlerinin meraktan çatlatan Pegasus'a bizi bu kadar beklettiği için çok kızgınım doğrusu. Yahu nedir şu yayınevlerinden çektiğimiz? Valla artık aşkla, tutkuyla, deli bir heyecanla çevrilmesini beklediğim kitaplar yüzünden ingilizcemi geliştirmeye çalışıyorum. Geliştireyim ki beklemekten ölmeyeyim diyorum artık. :'(


İkinci sırada büyük bir azimle tüm kitaplarını ciltliye çeviren bir yayınevi var. Evet, o yayınevi Ephesus Yayınları! Ah, Ephesus yaktın bizi... En sevdiğim kitabı aynı fiyata ciltli satıyorsun! Şimdi ben nasıl anneme "Anne! Pabucumun Ajanı-1 pembe, Pabucumun Ajanı-2 mavi ciltle çıkmış! Alabilir miyim?" Diyeceğim? Hı? :'(


Neyse ki bizleri böyle üzen Ephesus güzel müjdeyi verdi. Heyecanla beklediğimiz Zeliha Eren'in Kuzey Masalı kitabına Eylül'de kavuşabileceğiz. :D

Ephesus ile igili haberlerim şimdilik bu kadar ama takipte kalın çünkü yakında bir sürprizim olacak!

Üçüncü yayınevimiz yayın hayatına hızlı ama bir o kadar da etkileyici bir giriş yaparak tüm kitap vampirlerini kendine aşık etti... Karşınızda Novella Dinamik! 


Kokulu, sayfalarının kenarları parlak pembe, ciltli, pırıl pırıl bu kitaba aşık olmamak mümkün mü Allah aşkına?!

Şeftali Kokan Bir Yaz kitabı aynı zamanda bizim tur kitabımız ve eğer kitabı merak ediyorsanız bu hafta instagramda @kitaptuccarlari'nı takip etmeyi unutmayın! :D

Sırada bizlere hem güzel hem de ımm bana göre biraz moral bozucu bir haber veren Martı Yayınları var.
Yakında çıkacak olan iki kitabı için de çok heyecanlıyım. Kitaplardan biri "Sana Söyleyemediğim Her Şey" diğeri ise hayran olduğum oyuncu Aamir Khan'ın " I'll do it My Way" kitabı*~* Nasıl da sabırsızlıkla bekliyorum anlatamam**

Bana göre Martı'dan gelen kötü haber Wattpad'den çıkacak olan Psikopat kitabı. Fazla yorum yapmak istemiyorum bu konuda ama haketmediğini söylemeden de geçemeyecğim. Sakın önyargılı davrandığımı düşünmeyin ha! Ben o kitabı okudum bile, ona göre burada değerlendiriyorum.


Şimdi de genel yayın yönetmeniyle, editörleriyle, her şeyiyle instagramda bizleri güldüren, mutlu eden, capcanlı bir yayınevinde sıra. Tabii ki Artemis Yayınları'ndan bahsediyorum millet! Ah artemis! Şu Bane Günceleri'ni de bi'çıkarsan daha da çok seveceğiz sizi. :) Ama güzel bir haber vereyim mi? Artemis kitabı hazırlıyor, yakında elimizde olacak. Hadi gözümüz aydın!



Go Go Go Kitap! Hadi C'mon Go kitap... Yürü artık Go! Kitap. Bu kadar uzun aralıklarla yeni kitap mı çıkar yahu? (dudak büktü)


Son olarak sıra Yabancı Yayınları'nda! Kasım'da Kurucunun Kızı'nın ikinci kitabı Devrimin Kızı'nı çıkaracak olan Yabancı bizi nasıl mutlu etti anlatsam anlayamazsınız. (Belki anlarsınız ama önce Kurucunun Kızı'nı okumanız lazım) 


Hah bir de herkesin merakla beklediği Meleğin Kanı ve Başmeleğin Öpücüğü ciltli baskısıyla yakında çıkıyor... Ben sabredemedim Artemis Yayınları'ndan çıkan Meleğin Kanı'nı aldım ama ikinci kitabı da Yabancı'dan alacağım. 


Yabancı Yayınları'nın kitapları Eylül'ün sonuna kadar okuoku.com'da 9.90 ! Bi göz atın derim. Şahsen ben de kampanyadan kitap alacağım. :)


Yayınevlerinden haberler bu hafta bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Hepinizi çok öpüyorum** Kitaplı kalın! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder