12 Eylül 2015 Cumartesi

UGLY LOVE Heyecanı**



Herkese Merhaba!! En son siparişimde Colleen Hoover olay yaratan ve yakın zamanda Epsilon Yayınları'ndan yandaki mükemmel kapakla çıkan Çirkin Aşk'ı (Ugly Love) almıştım. Okumak için biraz bekleyecektim ama dün gece youtube'da bir de ne göreyim?

ÇİRKİN AŞK FRAGMANI!!! Resmen izlerken kalbim durdu. Filmi dört gözle **** bekliyorum diyebilirim. NİCK BATEMAN BAŞROLDE!!! Şu an instagramda @kitaptuccarlari olarak tur kitabımız olan Sürgün'ü ve @kitapezgisi_ 'nden ödünç aldığım Ölmek İçin On Üç Sebep'i bitirmek üzereyim. Aaa tabii bir de okuma etkinliği kapsamında Taht Oyunları ve Çevrimiçi Kız'ı okuyorum. Off anlayacağınız elimde okuduğum dört kitap var ve benim gözüm Çirkin Aşk'da. Ama şu kitaba bir bakın... Mükemmel duruyor:3 Resmen kitaba aşık oldum....

Siz bir de aşağıda sizin için hazırladığım fragmandan parçalara bakın....






Love isn't always pretty.

Aşk, her zaman güzel değildir.


 Sometimes you spend all your time hoping it’ll eventually be something different. Something better.

Bazen tüm hayatını, en sonunda başka bir şey olacağını
umarak geçirirsin. Daha iyi bir şey olacağını umarak.




Kuralları biliyordun, Tate.


Çok basitlerdi.


Sadece iki kural var.

Asla geçmişim hakkında soru sorma.



















                                     Ve asla... Bir gelecek umma.


     2016'yı sırf bu film için bekliyorum yahu. 
                                  Herkese tatilin son 16 gününden İYİ TATİLLER...

DİPNOT: Benden size bir öneri filmi çıkmadan kitabını okuyun. Çirkin Aşk yorumum en kısa zamanda burada olacak^^




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder