25 Eylül 2015 Cuma

Okulun Açılmasına Son İki Gün Neler Yapacağım?


Herkese MERHABAAA:) Nasılsınız? Valla benim beynim döndü evde oturmaktan. Yahu, evimde havuz olsa ps4 olsa ya da ne bileyim istediğim zaman istediğim yere gidebileceğim kırmızı spor bir arabam olsa 4 ay tatilin tadı çıkardı. Ama evde otur otur, on gün denize git böyle tatil mi olur? O zaman sadece bir ay tatil yetiyor işte. Bunaldım dört ay. BU-NAL-DIM. Yine de şu son iki haftadır yabancı dizi izlemeye başladım ve hatta müptelası oldum, bir de elimde bekleyen kitapları daha bir hızlı okumaya çalıştım gerçi After bu aralar beni süründürüyor ama olsun. Hazır son iki gün kaldı tatilin bitmesine bari bunu güzel değerlendirelim değil mi? Siz de isterseniz benimkine benzer bir plan yapıp tatilin şu son zamanını dolu dolu geçirebilirsiniz^^



26.09.2015 CUMARTESİ NE YAPACAĞIM?

1.After'ın yarısında kalmıştım, bu yüzden onu bitirip instagram hesabımdan ( @kitapvampirii ) yorum gireceğim.







2. Kötü Prensesler'i bitirip buraya ayrıntılı yorumunu gireceğim.




3. Heroes'da (şu an izlediğim favori yabancı dizim, biter bitmez burada hakkında bir şeyler yazacağım) 4. sezonun 13. bölümüne kadar geleceğim.
                

4.Matematik'ten 9. ve 10. sınıf konuları eksiklerimi belirleyeceğim.

5.Ailemle pikniğe gideceğim.


27.09.2015 PAZAR NE YAPACAĞIM?

1. Marslı'yı bitireceğim ve instagrama ya da buraya (henüz karar veremedim) yorumunu gireceğim çünkü önümüzdeki hafta cuma filmi çıkıyor.


2. Fizik-Kimya-Biyoloji 9. ve 10. sınıf eksiklerimi belirleyeceğim.

3. Heroes bitireceğim.



4. Odamı ve kitaplığımı yeni okul dönemi için düzenleyeceğim.(Bahar temizliği gibi bir şey, size de öneririm:D )

5. Arkadaşlarımla buluşacağım, güzel zaman geçireceğim ve birlikte kırtasiye alışverişi yapacağız. Belki saçlarımı kestiririm biraz ya da fön çektiririm. Olabilir aslında.

Siz de hafta sonu planlarınızı yorumda benimle paylaşırsanız sevinirim. ÇOOOK ÖPTÜM ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder