26 Temmuz 2015 Pazar

Kitap Yorumu: Eksik Parça~Michelle Hodkin




Herkese yeniden Merhaba kitap vampirlerim! Bugün sizin için bol alıntılarıyla Eksik Parça kitap yorumunu hazırladım. Umarım beğenirsiniz. Hepinizi öpüyorum şapur şupur:*


Eksik Parça bitti ama etkisi uzun bir süre devam edecek gibi geliyor. 


Kitabımızın orjinal kapağını kullanan Pegasus Yayınları'na aşkımı itiraf ederek başlıyorum önce: Aşığım sana Pegasus! Ama n'olur fiyatları biraz düşür;))


Diyerek başladı kitabımız. E kitap böyle başlarsa devamını merak etmeden okumak elde değil...


Sonra sık sık geçmişten alıntılar oldu... O geçmiş bölümlerinde çok korkmadım desem yalan olur.

 

Kız, "Benim adım Mara Dyer değil." diyorsa, peki kim bu Mara Dyer?




Kapakta kullanmak için çekilen fotoğrafları atlamak istemiyorum. O yüzden buyrun siz de bu harika çekimlere bakın:))





Kitap hiç beklediğim gibi değildi. Ne olumlu anlamda ne de olumsuz anlamda söylüyorum bunu. Evet, acayip akıcıydı (zaten reading slumptan daha yeni çıkmış biri olarak bir günde bitirdim) , zaman zaman yazarın espritüel taraflarına rastlayıp güldüğüm de oldu ama böyle kuvvetli bir gerilim-korku karışımı bir roman beklemiyordum doğrusu.


Cidden kategorisinde acayip başarılı ve aldığı tüm övgüleri hakeden bir roman. 


Aslında yarısında bırakıp uyumak istedim ama "bir bölüm daha okuyayım uyurum" diye diye kitabı bitirdim. Uzun zaman sonra film gibi bir roman okumak gerçekten çok hoşuma gitti. Yani bu kitabı neden bu kadar beklettim diye kendime kızıyorum. O büyüleyici merak, gizem ve dehşet havasını solumayalı epey zaman olmuş. 



 Yine de benim gibi biraz korkak okuyucuların tedbirle okumasını söyleyeceğim. Çünkü bir ara o kadar korktum ki neredeyse o gerilim ve korkudan ağlayacaktım, o kadar çok etkilendim. Bir de gece yarısından sonra sabaha dek okuyunca daha da tırsmadım değil hani.





 Neyse kısacası reading slumptan kurtulmak isteyenlere, film gibi bir kitap okumak isteyenlere ve gerilim-korku-gizem (artık bunların karışımı bir şey) okurlarına rahat rahat alın okuyun diyebileceğim bir kitap. (Hatta kendi arkadaşlarıma da zorla okutacağım.)



Şimdi kitabın konusu ile ilgili basitçe bir kaç şey söyleyeyim. Mara, uyandığında kendini hastanede buluyor. Bir kaza geçirmiştir ve üç arkadaşı bu kazada ölmüştür. Doğrusu ikisi ölmüş, birinin cesedi hala yıkıntıların arasından çıkarılamamıştır. Ama sorun şu ki Mara hiçbir şeyi hatırlamıyordur.



Ama garip olaylar Mara'nın peşini bırakmaz, nereye giderse gitsin korkunç şeyler olmaya başlar. Mara artık delirdiğinden iyice emindir. Taaa ki...



 Noah Shaw'la tanışana dek. Yine de Noah'da garip bir şeyler vardır.


Daha fazla anlatıp spoiler vermek istemiyorum bu yüzden şimdi sıra: ALINTILAR...





Eksik Parça hakkında spoiler vermeden ancak bu kadar şey söyleyebilirim. Ama inanın ben o kadar sevdim ki şu an Pegasus Yayınları bir an önce ikinci kitabı çıkarsın diye yalvarabilirim, o derece. 


Puanım kesinlikle 5 5 5 beş Beş BEŞ !!! Diyorum ki "okuyun şu kitabı be" **

Görüşmek üzere, İyi Tatiller :))



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder