6 Temmuz 2015 Pazartesi

Temmuz Ayı Kitap Alışverişi


Herkese Merhaba Kitap Vampirlerim! Geçenlerde bir güzel kitap alışverişi yaptım ve acayip mutluyum:)) Biraz yeni kitaplarımdan bahsedeyim size...


Öncelikle ilknokta.com 'dan ilk siparişimi yapmış bulunmaktayım. Başta çok tereddütüm vardı ama şimdi iyi ki yapmışım diyorum. Abi, harika bir site ya! Hem fiyatlar ucuz hem 3-4 güne kargo elinde oluyor hem de içine doldurabildikleri kadar kitap ayracı doldurmuşlar. Ne yazık ki kapıda ödeme yok, zaten ben de kredi kartıyla 3D Secure ile güvenli alışveriş yapıyorum. Fotoğraftaki:

1)Aşkın Müziği
2)Başka Dilde Aşk
^3)Kaçınılmaz
4)Kimliksiz
5)Şahmelek-yazarından imzalı
6)Tatllı Sır
7)Ayaklı Bela
8) Belalı Düğün

Kitaplarını 87 liraya aldım. Hiçbir hasar yok. Kargo gelir gelmez de Aşkın Müziği'ne başladım:))

Sonra okuoku.com 'dan ikinci alışverişimi yaptım . Çok tatlılar yahu. Kahvemi falan da göndermişler^^ Ciltli Kızıl Yükseliş ve Kötü Çocuk-2 'yi 43 liraya aldım, tedarik edilir edilmez 1 günde elimde oldu kitaplarım. Kızıl Yükseliş'i uzun zamandır istiyordum, nasıl mutluyum anlatamam. Okumaya kıyamıyorum resmen.

Bu hafta İndigo Yayınları okuyup yorumlamam için Yalnızlık Cesaret İster romanını gönderiyor. Okur okumaz yorumunu yazacağım. O zamana dek görüşmek üzere, Sevgilerle...

-Kitap Vampiri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder