3 Mayıs 2016 Salı

DELİ DİVANE ve YAĞMUR YAĞARKEN Müzik Listeleri


Herkese Merhabaaaaaaaa...... WOW!! En sevdiğim post ile geldim. Çünkü kitap okurken müzik dinlemeye BAYILIYORUM... Her an müzik dinlemeye bayılıyorum. Mutluyken, üzgünken ve en çok da kızgınken. Müzik insanın aynı anda birkaç işe konsantre olmasını ve duygularını daha kolay ifade edebilmesini sağlıyor. Ama benim en sevdiğim özelliği okurken cümlelerdeki o duyguyu daha rahat hissetmemi sağlaması. 





Mesela Merve Akıncı'nın SENLİ romanı için en uygun şarkı Teoman-Çoban Yıldızı 'ydı. Ve o şarkı kitapla öyle bütünleşti ki benim için ne zaman duysam, Karan ile Bahar'ın hayatları gözümün önünden geçiyor. Hüzünleniyorum. Ve o şarkıya tamamen, her şeyiyle aşığım.





Yani kitap okurken müzik dinlediğimde benim için hem şarkının hem de kitabın değeri artıyor. Bu yüzden sizin için birkaç kitabımla tamamen özdeşleştirdiğim ve benim için çok değerli olan şarkıları paylaşacağım, umarım beğenirsiniz^^








1.Yağmur Yağarken - Lisa De Jong - GO! Kitap

''Ne ilginç; hayatımda kim bilir kaç kez, ''Bunu bir gün yapmak istiyorum,'' derken o günün gelmeyebileceğini hiç düşünmedim. ''Bir gün'' sözünü bir daha asla öylesine söylemeyecektim.''

*Final Warning-Skylar Grey (Kitabın giriş bölümünde dinleyebileceğiniz bir şarkı)

*16. BÖLÜM- Wherever You Will Go-The                                                                             Calling

*17. BÖLÜM- Eveything-Lifehouse

*20.BÖLÜM- Breathing-Lifehouse
                       Cross That Line-Joshua Radin
                       18th Floor Balcony-Blue October

*22.BÖLÜM- Paperweight-Joshua Radin



2.Deli Divane - Nehir Erdem - Müptela Yayınları

***** SEVDUĞUM-MARSİS  
***** YAĞARSA YAĞMUR YAĞAR-KARMATE
*2. BÖLÜM- İnadına Aşk-Gökhan Türkmen
*3. ve 4. BÖLÜM- Sor-Cem Belevi
*8. BÖLÜM- Ha Buradan Aşağı Var Yollarım-Selçuk Balcı
*11. BÖLÜM- Ateş Böceğim-Cem Belevi
* 18. BÖLÜM- Bakışlarından Belli-Marsis
*19. BÖLÜM- İndim Dere Irmağa- Cilvelay
*20. BÖLÜM- Gelirmisin Benimle-Volkan Konak
*21.BÖLÜM- Nayino-Resul Dindar
*22.BÖLÜM- Koyverdun Gittun Beni-Kazım Koyuncu
*23.BÖLÜM-Kalbinin Yarısıyım -Yüksel Baltacı
*25. BÖLÜM- Sular Akar Doldurur-Karmate
*26.BÖLÜM- Gelevera Deresi-Şevval Sam
*27. BÖLÜM- Divane Aşık Gibi-Kazım Koyuncu
*28.BÖLÜM- Narino-Kazım Koyuncu
                        Koçari-Kazım Koyuncu
                        Hayde-Kazım Koyuncu
*29.BÖLÜM- Günaydın Sevgilim-Cem Belevi
*30.BÖLÜM- Ella Ella-Kazım Koyuncu
Sondaki EXTRA BÖLÜM- Gülbeyaz-Kazım Koyuncu

















Şimdilik bu kadar ama daha fazlası için yorumlara önerilerde bulunabilirsiniz.

Takipte Kalın!













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder