8 Haziran 2016 Çarşamba

Kitap Tanıtımı: İki Entrika bir Düğün-İsmail / Nehir Erdem





                                 İKİ ENTRİKA BİR DÜĞÜN-İSMAİL
                                                               Nehir Erdem
                             
                                       Yayınevi: Müptela Yayınları
                                                         Yayın Tarihi: 12.02.2016
                                                         Sayfa Sayısı: 448
                                                         Piyasa Fiyatı: 28 TL
                                                         Goodreads: 4.58





                                                              ARKA KAPAK 

Sıcacık bir mahalle hikâyesi.
“Yenge ha yenge? Böyle mi tanıttın beni millete?”
 “Evet. Ben de böyle cins bi deliyim. Ne yaparsın?”
“Doğru. Yapacak bir şey yok. Sendeki kod bozukluğu...”
 “Bana bak… Benle öyle kodumlu modumlu konuşma. Yenge lafından rahatsız oldun ama bi güzel de kurulmuşsun minibüsün koltuğuna.”

İşte böyle başlıyor hikâyemiz.
Birbirine tahammül edemeyen bir kadın ve bir erkek, iki entrikaya kurban gidiyor, sonrasında birbirlerine mahkûm oluyorlar.
Bu oyunda neler yaşanacak bilinmez ama bir yerlerde aşk, hiçbir şart gözetmeksizin yolunu bulur. Birbirlerini bir kaşık suda boğabilecek iki kişi, aşkın tutkusuna ve büyüsüne yenik düşüverir.
Her şeye rağmen, her şeye inat…

                                                                             >>>


           Nehir Erdem'in yazım tarzına, kitaplarına, kurgularına hayran olduğumu bilmeyen kalmadı herhalde. Şu ana kadar okumaya fırsatım olmadı yeni kitabını. Daha çıkalı 4 ay oldu zaten. Ama bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum.

   ''Aşk bir kuyudur içine aptallar düşer ama ben düşmedim ki arkadan ittiler.''

           Çiçek Kızlar'ı daha geçenlerde bitirmiş olmama rağmen Erdem'in o samimi dilini, karakterlerini daha şimdiden feci özledim. Goodreads'teki ve Instagrakm'daki yorumları okudukça daha da bir okuyasım geliyor kitabı. Hadi bakalım, en kısa zamanda kavuşacağım kitabıma.

                                                                            >>>

                                 

                                            GOODREADS YORUMLARI

''Çok güzeldi. Okuyamadığım şu dönemlerde iki günde bitirdim. İsmail ve İnci, aileleriyle birlikte çok bizdendi. En çok o kısmını sevdim. İnsanın çıkıp dolmuşçu arayası geliyor :D Nehir Erdem'in okuduğum ilk kitabı, son olmayacak :) '' Buse Güler

''İki Entrika Bir Düğün bitti. Ben bu hikayeyi wattpad'de Dert Bende Derman Sende adıyla okumuştum. Kitap olunca da sevdiğim bu hikayenin kitaplığımda olmasını istedim. İki Entrika Bir Düğün'ün konusu küçük mahallelerden birinde mahallenin delikanlısı, ağır abisi İsmail ile mahalleye yeni taşınan komşu kızı İnci arasındaki aşk. Böyle söyleyince çok bir numarası yok gibi duruyor değil mi? O zaman sizi Ayten ve Sibel Hanım ile tanıştırayım. Bir İsmail'in diğeri Inci'nin annesi. Çocuklarının artık mürüvvetini görmek isteyen iki tatlı cadı. Peki bu iki tatlı cadı İsmail ile Inci'nin sözlerini kendi istedikleri şekilde algılarsa ne olur? İşte bu sorunun cevabı kitapta. Benim pek çok yerini sırıtarak okuduğum bir kitap oldu. Ayrıca sonuna yapılan eklemeler beni benden aldı. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Ben Nehir Erdem'in kalemini seviyorum. Sizi yormayan keyifli, romantik, hayatın içinden hikayeler yazıyor. Karakterleri günlük hayatta karşılaşabileceğimiz karakterler. Böyle olması daha gerçekçi kılıyor ve sanki bir mahalleye ziyarete gidip o olaylara seyirci olmuş ve geri dönmüş gibi oluyorsunuz.'' Buse Yakarışık

''İki Entrika Bir Düğün benim Nehir Erdem'in okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak bu kesin. :3

Kitap bir mahalle hikayesi.

Karakterlerimiz bizden birileri.Açıkcası kitabı okurken bir çok yerde aaa bizdede oldu bu.Bizim mahallede böyle tarzı yorumlarda bulundum yani o kadar içimizden.'' Min Li Li
            






                               



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder