8 Haziran 2016 Çarşamba

Instagram'da En Sevdiğim Bookstagramlar>>Part1

Instagram: Benim bir buçuk yıldır kitaplarımı, okuduklarımı, yorumlarımı ve daha birçok şeyi paylaşarak bir dolu arkadaş edindiğim sosyal medya.

Instagram hesabım: @kitapvampirii

E uzunca bir süre burada zaman geçirince haliyle iyi ya da kötü bir sürü insan tanıyorsun. Kimisini seviyorsun daha sadece adını bildiğin halde, kimisinden hiç hoşlanmıyorsun, yine daha sadece adını bildiğin halde.

Ben çok iyi arkadaşlıklar kurdum Instagram sayesinde. Çok tatlı insanlarla tanıştım, benden kilometrelerce uzakta olan.

Bizim belki de hiçbir ortak noktamız yoktu. Sokakta yanımdan geçse farkında olmayacağım, onların da fark etmeyeceği insanlardık biz.

Ama tek bir ortak noktamız var. Sadece bir tane belki de. Kitaplara olan sevgimiz. Okumaya olan tutkumuz.

Ve işte kitapların bana kattığı bir güzel şey daha: yeni arkadaşlıklar...



Neyse lafı fazla uzatmadan size çok ama çok sevdiğim bookstagramlardan bahsedeyim azıcık. Unuttuklarım olabilir, üniversite sınavı stresi hafiften vurduğu için bu aralar her şeyi unutuyorum zaten. Siz kendinizi hatırlatın ama, fark etmesem de için için özlerim valla:)

Hadi başlayalım!

1) @kitaplikyildizi Kız kardeşim diye söylemiyorum ama bookstagram dünyasında benden hızlı ilerliyor:D Adı Merve Naz ve okumaya bayılıyor. İkimizin kitaplıkları, kitapları ayrı. Ama ikimiz de aynı kitapları okuyup, o kitaplar hakkında muhabbet etmeye bayılıyoruz!



2) @kitapezgisi_  Gerçek hayatta da en yakın arkadaşlarımdan biri olan Ezgi, gerçekten güzel kitaptan anlayan sayılı insandan biri. Okuduğu kitaplar adamakıllı güzel kitaplar oluyor. O sevdi, beğendiyse o kitabı hiç düşünmeden alır, okurum, nokta.



3) kitapperisi_ Aybüke... Onun yeri bende bambaşka. Beni yepyeni kitaplarla, blogger'la, kitapseverlerle tanıştıran kişi o. Bu bloğu benim için Nisa'm kursa da tasarımını yapan, instagramda deli eğlenmemi sağlayan, bir aralar bütün gün sınıfta kitaplar hakkında durmadan çene çalmamı dinleyen kişi o. Çok değerli ve kesinlikle benden daha iyi bir blogger ve bookstagram. O olmasa ilk hesabımı kapattıktan sonra ikinci Instagram hesabımı açmazdım belki de. İyi ki var ya...



4) delikizinkitaplari  Nevril, Instagram'da tanıştığım en tatlı insanlardan biri ve çok iyi bir bookstagram. En kısa zamanda gerçek hayatta tanışıp, kahvelerimizi yudumlarken sohbet etmek istiyorum onunla. Çünkü gerçek hayatta da çok yakın arkadaş olabileceğimize inanıyorum:)



5) sakli_raflar  Gülce çok ama çok tatlı biri! Onunla Instagram'da tanıştık ama daha sonra iki kez de buluştuk, zaman geçirdik. Sinemaya gittik, kahve içtik... Farklı şehirlerde yaşasak da en kısa zamanda umarım tekrar buluşuruz:D



6) kalypsonunkitapligi Uzuuuunca bir süredir Instagram'da ara ara, fırsat buldukça mesajlaşıyoruz ve çok sevdim kendisini. O da benim gibi son zamanlarda Instagram'da neredeyse hiç paylaşım yapamıyor zaman bulamadığından. Ortak noktamız öyle çok ki. İnşallah, tanışırız bir gün gerçek hayatta da:)



7) kitapokuyanasosyal Elif, benim Trabzon'dan hemşehrim. Sadece Instagram'dan tanıyorum kendisini. Oldukça iyi bir bookstagram. Fotoğraflarını da kıskanmıyor değilim hani:D



8) kitaplarınellitonuu 



9) rivaokuyor 



10) divergent.mermaid @kitaptuccarlari tur grubumdan da arkadaşım olan Nazlı çok başarılı bir bookstagram. Yorumlarını okumak çok zevkli^^



Part2'de görüşmek dileğiyle...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder