29 Kasım 2014 Cumartesi

Yeni gelen kitaplarr:)

Birkaç gün önce sonunda kitaplarıma kavuştum ve şimdiden Kemikler Şehri'ni bitirdim, Mekanik Melek'in yarısına geldim. Kemikler Şehri cidden okuduğum en iyi fantastik kitaplardan biriydi. Başta almakta çok tereddüt etmiştim çünkü kapağı cidden berbattı. Sizce de öyle değil mi? Kapaktaki Jace ve o vücudundakiler gölge avcısı dövmesinden çok babaannemin dantel desenlerine benziyor. Çevirisine gelirsek birkaç hata dışında iyiydi. Kapak kalitesi Ölümcül Oyuncaklar serisinde çok kötü çünkü kapaklar yumuşak olduğundan çok çabuk zarar görüyor:( Neyse ki Cehennem Makineleri serisinin kapakları ciltli ve okula giderken korkmadan çantama koyabiliyorum:) Ayrıca henüz Mekanik Prens ve Mekanik Prenses kitaplarını almamama rağmen ilk kitabın kapağının gerçekten iyi tasarlandığını düşünüyorum. Aynı zamanda Mekanik Melek'in çevirisi gerçekten mükkemmeldi;) Fantastik kitaplardan çok gerçekçi kitapları tercih eden ve Kristin Hannah okumaya kendini adamış biri olsam da bu kitapları kesinlikle okuyun derim. İzmir Kitap Fuarı'na kadar tüm seriyi okumayı planlıyorum. Okuyacak olanlara iyi okumalar diliyorum. Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder